.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان خبر داد
440لیترسهمیه نفت برای مناطق صعب‌العبور گیلان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان میزان توزیع سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور گیلان را 440 لیتر و مناطق عادی را 220 لیتر عنوان کرد.

فردین چراجی امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به وضعیت سوخت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور گیلان اظهار کرد: برای تامین نفت مورد نیاز ساکنان این مناطق هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ساکنان مناطق صعب‌العبور برای دریافت نفت خود مراجعه نمی‌کنند، افزود: از ساکنان مناطق صعب‌العبور گیلان می‌خواهیم نفت خود را دریافت کنند و ذخیره‌سازی مناسب از اکنون برای زمستان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ادامه داد: در فروشندگی‌های این شرکت نفت به اندازه کافی موجود است اما ساکنان مناطق صعب‌العبور برای دریافت آن مراجعه نمی‌کنند و در فصل زمستان ما را به چالش می‌کشانند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مناطق مذکور از اکنون به فکر زمستان خود باشند، یادآور شد: اگر مردم مناطق صعب‌العبور به موقع نفت سهمیه خود را ذخیره کنند در زمستان با مشکل مواجه نمی‌شوند.

چراجی میزان توزیع سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور گیلان را 440 لیتر و مناطق عادی را 220 لیتر عنوان کرد و یادآور شد: مناطق صعب‌العبور زمستان سختی دارند و در صورتی که مردم این مناطق نفت ذخیره‌سازی کنند می‌توانند مشکلات را به‌راحتی پشت سر بگذارند.

وی ذخیره‌سازی هر گونه گاز مایع به‌جای نفت را اقدامی نادرست خواند و متذکر شد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در صورت مشاهده کپسول گاز مایع توقیف می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.